top of page

Ny hjemmeside

Velkommen til min nye hjemmeside.

Jeg har igennem længere tid benyttet mig af Wordpress og har været yderst tilfreds med denne. Desværre mødte jeg også begrænsninger i layout/frihed. Der er en række skabeloner tilrådighed enten standard eller man kan købe nogle. For nogle måneders tid siden valgte jeg at ændre lidt på designet... hvilke så rigtig fint ud lige indtil jeg publicerede siden så var der rykket rundt på det hele, avs siger jeg bare - selvom jeg fandt den gamle skabelon, så kostede det stadig lidt tid for opsætningen.

Jagten på en ny hjemmeside gik i gang - og selvfølgelig havde jeg en del kriterier som jeg gerne ville have opfyldt fx. mulighed for online booking i kalender, password, koste næsten gratis, blog, webshop, adgang til de sociale medier osv. og ikke mindst gode skabeloner og helst frihed til at designe. Faktisk havde jeg opgivet da ingen kunne leve op til mine høje forventninger. Så jeg ville lige se en youtube video omkring noget online kalender plugin til wordpress - da en af de der irriterende reklamer som vare i 5 sek. dukkede op, normalt sidder jeg bliver mega irriteret over at skulle vente de 5 sekunder indtil jeg kan få lov at trykke på det der lille kryds - men ikke denne gang, der var reklamen interessant. Hmm, jeg blev guidet til denne wix.com. Har altid lidt skrubler ved at tilmelde mig men hoppede ud i det....WOW siger jeg bare - det var som at komme hjem i de grafiske programmer, samme genveje, fine skabeloner som kan justeres til samt alle mulige apps som man kan tilføje ( nogle koster selvfølgelig penge ) men virkelig den frihed som jeg har søgt i opsætningen.

At gå igang med at opdatere sin hjemmeside på ny, ved alle som har prøvet det - er et kæmpe arbejde og når man så får kreative friheder + alle mulige ting man kan gøre uha... så bliver det nørdet.

Hjemmesiden er nu "næsten færdig" når jeg siger næsten så er det fordi jeg HELT sikkert vil sidde og nørde lidt rundt indtil den bliver perfekt. Håber i nyder det nye design.

Seneste blogindlæg
Arkiv
Sorter efter tags
Ingen tags endnu.
Følg os
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page