top of page

A new chapter begins


I decided to go all in on agility training and coaching, now that the opportunity has presented itself. For a long time I have gone with the idea of starting independently with agility and mental training To combine semesters and lessons with a full time job as Manager - has been quite difficult because I do not want to compromise the time with my own dogs. The alert reader will be aware of the wording "now that the opportunity has presented itself"

In January 16 selected my work to outsource my department to Poland at that time there was still needed a manager of the department, but when budgets for 2017 were presented, then they had decided to resign my position. As a Manager, I've been following developments closely and could see which way it went, the question was only when. So my plans are in addition to teach agility and coaching, create a little more online courses and regular seminars ( in Denmark and abroad). Now the possibilities are open again for training and seminars - Please contact me: channie@lazi.dk I teach by Onemind dogs methods which also means each lesson are based on the individual dog / handler. You can read more about OneMind dogs. And a little about me here.

Channie Elm Ørsted OneMind Dogs Coach

 

Et nyt kapitel starter Jeg valgt at gå all in på agility undervisning og Coaching når nu muligheden har budt sig. jeg har længe gået med tanken om at gå selvstændig inden for Agility samt den mentale del som har så stor betydning af vores præstationer. At skulle kombinere kurser og undervisning med et fuldtidsjob som Chef - har været ganske vanskeligt idet jeg jo heller ikke vil gå på kompromis med tiden til egne hunde. Og samtidig skulle starte LAZI hallen op Når det så er sagt - så vil den vågne læse dvæle lidt ved ordlyden " når nu muligheden har budt sig" Landet ligger sådan at i januar 16, valgte mit firma at outsource min afdeling til Polen, på daværende tidspunkt var der stadig brug for en Chef i afdelingen, men da budgetter for 2017 skulle lægges, var det så lige at min stilling blev nedlagt. Som Chef har jeg jo fulgt udviklingen tæt og kunne godt se hvilken vej det gik, spørgsmålet var bare hvornår. Så mine planer er udover at undervise i agility og coaching at oprette lidt flere online kurser og almindelige kurser, (jeg har desværre måtte sige nej til flere kurser pga. jeg ikke har kunne få det til at hænge sammen med arbejde og egne hunde) - SÅ nu er mulighederne åbne igen for kurser og undervisning, jeg kan kontaktes på: channie@lazi.dk Jeg underviser efter OneMind Dogs metoder hvilke også betyder jeg tager udgangspunkt i den enkelte hund/handler. Du kan læse mere om OneMind dogs og lidt om mig her.

Channie Elm Ørsted

OneMind Dogs Coach

Seneste blogindlæg
Arkiv
Sorter efter tags
Ingen tags endnu.
Følg os
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page