top of page

Svenska DjurApotek vil fortsat være vores sponsor i ´17

Det er med stor glæde at kunne fortælle at Svenska DjurApotek vil fortsat være vores sponsor i 2017. Alle mine hunde får deres tilskudsprodukter, og det glæder mig endnu mere at flere og flere dyrlæger også fortæller vigtigheden i tilskud til de hårdtarbejdende hunde udover det foder de får. Og her er det lige disse produkter fra Svenska DjurApotek kan bruges. Det skal lige siges at før jeg blev sponsoreret af Svenske DjurApotek, så brugte jeg også disse tilskudsprodukter til mine hunde.

Newsletter december ´17 Det nye newsletter er på banen og nu også også i en engelsk udgave. Kan downloades her

Flere kurser er undervejs: Tilmeld dig på hjemmesiden, så bliver du hurtigt opdateret når der er kurser undervejs. Tjek også lige dit spam filter, det kan være at mailen er landet der. Sommertræning ´17

Der er stadig mulighed for tilmelding til sommertræning - lidt om holdene her

På gensyn Channie

Seneste blogindlæg
Arkiv
Sorter efter tags
Ingen tags endnu.
Følg os
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page