top of page

Forlænget sponsor aftale med Back on Track

Hundepigerne og jeg har igennem en år række været sponsoreret af back on track og hvis jeg selv skal sige det er det et fantastisk partnerskab mellem Back on track og mig. Produkterne har stor betydning for mig og mine hunde i hverdagen, - de bliver brugt flittigt. Lige fra boksershorts, sokker, bluser, vanter, hue, dækkener, puder mv. - det hele kan anbefales. Mayday elsker specielt at ligge på formskum madrassen gerne på ryggen med stængerne i vejret. Lady fortrækker sengen " den er også større ." I soveværelset har jeg en af de ovale hundepuder - der er det lidt på skift hvem der ligge på puden - men når vi har gæste hunde overnattende ligger de som regl på den pude. Den ovale pude er også den jeg tager med på tur når vi er udenbys til stævner med overnatning om vinteren - om sommeren er det de tynde transportunderlag som er med. Skulle I ligge inde med spørgsmål til Back on Track produkterne så kom endelig over og stil spørgsmål til produkterne. Du kan læse meget mere om Back on track i dagligdagen her

Seneste blogindlæg
Arkiv
Sorter efter tags
Ingen tags endnu.
Følg os
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page